Bildbomb.

Lite random bilder:
erkänn jag ser helt sär ut i keps! :D

snygging (inte)

Innan klippningen på fanny :)

under klippningen på fanny :)

Efter klippningen på fanny :D

Mums till detta.
Vårruset bilder!
Sara & Ebba

Maria pekar finger och Johanna lipar :D

Söt där ;)

Söta My!

My, Jag, Cattis, Maria och Johanna :), gruppbild ;D

SÖöööt Mariaaaa & Johannaaa :D

Slöjd och Annat skit:

Fannys väska :D

Asså jag dör, vilken snygg väska fanny gjorde.

Jag.......

sötnos

Gulle

Fanny och My, under barn.



Avslutande bild på min bästa kusse

Hahahah coooling, :D söt.


Ni får ha det bra! Snart ska jag äta tror jag, chattar lite halft med Fanny :) Puss!

Har ni nåt tips på vad jag kan se för film idag? Läskig som fan helst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0