dagen.

Idag hade vi ju temadag först och då kollade vi på en random film som hette "tillsammans" och den.. SÖG. iaf sen gick vi t kockan och där åt vi chips och spelade fotboll, hahaha, bra combo! Sen så iaf åkte jag moppe tsm med My och Martina till Glasan och vi badade där ett tag..sen drog My hem och jag och martina drack milkshake hemma hos martina, vi var sedan sugna påå att bada så vi drog till bagarn tsm med Mattis (Matilda). Sen så badade vi där och träffade två roliga snubbar som hette Rasmus och Sebastian. De gick tydligen i JP. aja. sen drog jag hem och nu har jag haft ett damputbrott men älskade My räddade mig med possetiva tankar om imorrn :D. hihih. vi ska och myyysa och jag ska med på hennes ridning och fota och sen sover hon här, lillen och Anna ska med oss och mysa, sen vet jag inte.

Ha det bra! Aldrig ska jag sluta älska min MY. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0