Dagens planer

Nu är kl 10:15..

Om en stund kommer Elin hit (som bloggar här).

När elin kommer - visa henne runt i mitt hus o lite så
ca kl 12 - natta kommer hit o lämnar sina grejer, sen går vi 3 tillsammans till stallet (?)
stallet - jag visar elin runt i stallet och så får hon hjälpa mig att fixa min häst ;)
13.50 - jag rider, elin fotar med min nya kamera
efter ridningen, ca kl 3 - elin åker hem, natta o jag går hem till mig o fixar o drar till grönan
grönan -
är där till kvällen antar jag.

Bilder kommer sen! :)
nu ska jag äta frukost.. och elin ringde typ 4 ggr imorse och förväntade sig att jag skulle svara, nämligen kl 9... vem gör det en lördag xd men sen svarade jag :)


bjuder på en oredigerad bild jag tog igår me nya kameran! första bilden jag lägger ut från den kameran :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0