Dålig uppdatering...i know!!!! Tillbaka blick på dagarna som gick!

Hej! Elin is back on track!:D Igår var jag med Fanny på denna blogg och jag fick se hur hon bodde och hon bodde jättegulligt! Sen iaf så gick vi till stallet och jag fotade när hon red, det som är lite typiskt är att den bästa bilden förstördes av en annan häst... Fanny var iaf jätteduktig och hon hade... Kmr inte ihåg vad den hette.. Men men de hoppade iaf :) den efter tidningen då skulle jag och Fanny åkt t grönan men kunde inte för jag skulle hem t viktor så natta följde med ist. Så jag åkte t Tyresö centrum och där hämtade Viktor, Filip och viktors pappa mig:') vi typ snackade och lyssnade på musik sen kom fridaa också och vi spelade lite codd och sen tittade vi på film hihi sen fick jag typ mega ont i magen vet inte varför men det gick över:) sen iaf skulle jag ju sovit hos Viktor men eftersom Filip och Lovisa skulle sova hos de tyckte jag att det kanske var bäst om jag sov hos Frida så vi åkte hem till henne var väl inne på facebook sen slaggade vi :P inte så sent typ 3 men men. imorse så gick vi ut mef Fridas hund (bild kmr sen) ochsrn drog jag hem. När jag kom hem solade jag i några timmar och sen gick jag och Ellen och kollade på film vi såg nakna pistolen så jävla rolig. Sen skulle Ellen ta hand om ett litet barn så jag satte på i rymden finns inga känslor, vet inte jag älskar den filmen och den lär mig hur jag ska ta hand om folk, hahhaah vad noobigt det där lät.... Ikväll ska jag äta pizza, det var fan ett tag sen :O härligt. Sen ska jag också dra och köpa läsk,godis och chips och matsäck tills imorrn i skolan, nice det ska bli, vi har nämligen temadag vilket vi har bästämt att det blir i skolan och bara kolla på film.. För vi är ju födda till no-lifers. Menjah gillar det! Ha det bra så får vi se vAd som händer ;) //Elin (går inte att infoga bilder på min iPad )

Kommentarer
Postat av: namfon

sv: sallader, moroter och nåt mer XD

2011-06-12 @ 18:31:33
URL: http://namfa.blogg.se/
Postat av: My

elin! läs mitt inlägg nu :D



http://hemphala.blogg.se/2011/june/kom-pa-varldens-basta-ide.html#comment



2011-06-13 @ 19:31:49
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0