fortsättning om nya kameran..

'' men när jag kom hem så insåg jag att jag inte hade något minneskort...''

idag efter vi varit på utspringet på student så åkte jag o mamma till centrum o gick in till min frisör o de funkade att blondera mitt hår! på måndag kl 3 blir de jag gör de..

efter de så gick vi in på expert o jag köpte minneskort till min kamera! fick bli 16 GB, kostade inte så mkt.. lite över 500 spänn.
anledningen till att jag inte köpte till minneskort igår va för att jag hade ju min gamla kamera o jag glömde kolla hur de såg ut där man stoppade in minneskortet i nya kameran så jag chansade på att de passade men jag behövde ett jätte mycket mindre minneskort, så skönt att de funkar nu!

När vi kom hem så provfotade jag lite, min allra första bild fick bli på pappa, o jag blev typ kär i kameran efter första bilden! de va helt annat ljud när man fotade, de va en bättre '' känsla '' än på förra kameran, dessutom blev kvalitén kanonskitbra!

Canon är Kanon, HAHAHHAHA fattar ni? ;D skoja xd




gammal bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0