frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Elin, blondin och Ella och Cecilia -.-
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min personlighet kanske 
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:Mitt utseémde 
4. Detta är jag rädd för: Spindlar och skaldjur... om de är levande ofc!
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Vänner, kärlek och ... godis haha 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Äta sniglar, döda någon eller äta ost.
7. Detta tycker jag om att göra: Shoppa, bada, sola osv...
8. Detta vill jag göra just nu: Gå ututut. 
9. Bästa känslan: Att vara nykär. 
10. Värsta känslan: Att bli sviken och hatad utan att veta vad man gjort.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Inte de dåliga egenskaper min halft gamla hade... 
12. Är jag kär just nu? Jag svarar ärligt så nej.
13. Jag vill gifta mig: Kanske, inte just nu, är ínte på humör för killar längre, vill njuta av mitt simpla singelliv.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Allt som går att göra, åka världen runt skulle ju inte vara helt fel´..
15. Min käraste ägodel: Min älskade Iphone 4 och min Adrian ring.
16. Något jag vill ha i present: Jag vill ha tillbaks allt jag hade förut och en ny bikini skulle inte vara fel.
17. Detta har jag på mig just nu: Liunne, bikini och shorts (precis badat i glasan ;D)
18. Favoritkläder : Alla tjocktröjor.
19. Favoritdjur: voff
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allaaaaa.... nästan.
21. Favoritlåt just nu: If it means a lot to you, how to save a life, goodbye my lover och tattoo.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: HK Tråkigaste - Alla no... matte´kanske, lite kul eftersom jag går i en matte/no klass :D
23. Stjärntecken: Skytt eller opnickhuius?
24. En bok jag älskar: Alla böcker i house of night
25. En film jag älskar: A walk to rememeber, När lammen tystnar.
26. Tv-program jag gillar: Solsidan, DHW    
27. Favoritdoft: David Beckhams herr parfym.  
28. Detta äter jag gärna; Godis, glass och chips.
29. Dricker helst: Cola eller fanta eller redbull ;D
30. Favoritgodis: Sura saker :D 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA och varma ställen.  
32. Färg på mina ögon: Grön, blå, gul typ.  
33. Min längd: 165 ... :(
34. Jag tror på: mina vänner 
35. Jag spelar: asså jag kan spela piano och de flesta gitarr accorden och jag kan spela tvärflöjt..
36. Person jag beundrar: Vet inte just nu...
37. Så här bor jag: I en villa.
38. Det här gör jag inne på datorn: Bloggar, facebook och lyssnar på spotify/youtube´. 
39. Det här tänder mig: Heeeta killar, hahaha och vänlighet.
40. Det här gör mig avtänd: Snuskiga gubbar.
41. Favoritfärg: Seeeepia typ.
42. Favoritcitat: ´"jag älskar dig och du är så jävlan härlig"
43. En hemlighet jag vet:får jag inte berätta. 
44. Bästa present jag fått: Alla :)
45. Senast köpta skiva: Längesen.... men det måste vara rixfm.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt äskade håår.  
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: ... kan ju säga att jag inte ser så bra ut i största allmänhet.
48. Udda förmåga/egenskap: Förstå mig in i andras situationer.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En hund 
50. Vad lyssnar du på just nu?: Mamma som snackar med morfar.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Badat i glasan, ska kolla på film senarre. 
52. Var är dina föräldrar födda?: Skååne och södertälje 
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: U torrent.  
54. Vilken är din favoritrestaurang?  Hahaha pizza hut..
55. När badade du i en pool senast?: När jag var  oskarshamn.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: ´Na tyvärr.
57. Hur många barn vill du ha?: Inga just nu.  
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? KLASSISKT... usch!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: får inte rösta...
60. Vad har du för TV-kanaler?: Nästan alla, nej men otroligt många.
61. Har du åkt moped någon gång?: OM jag har.
62. Har du busringt någon gång?: jupp.
63. Har du fått felparkeringsböter?: eh nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Har inte men varför inte, coolt ska testa det ;D. 
66. Har du en egen trädgård? Mm 
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:Bamsen :D 
68. Kan du alla orden i nationalsången?: nja nästan.
69. Badkar eller duschkabin? Båda, haha
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: När lammen tystnar....  
71. Favoritpizza?: Margarita på pizza hut och Calzone på random andra pizzerier.
72. Chips eller popcorn?: Chipssiii.
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Om jag använder, så nån som inte syns, men använder inte så atte...   
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nee?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej, ingen idé haha    
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Anna vi åt hamburgare :D 
78. Favoritchoklad?: marabou.  
79. När röstade du senast?: men jag röstar inte.  
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: ehm förra sommaren.  
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: japp. 
82. Är du bra på matlagning? Nja.  
83. Klarar du att tanka själv?:det gör jag säkert. 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : ehm nej.  
85. Pepsi eller Coca Cola?: ingen större skillnad men cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nopp.   
87. Vad var det senaste du handlade?: Ehm don´t rememeber.
88. Har du kräkts offentligt? nee tror inte det.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Bådaaa
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej efter detta nej.
91. Har du ringt något betalnummer?:  nej
92. Kan man vara vän med sitt ex?: vet inte.  
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mammi  
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: nej haha 
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: vet inte 
96. Vad har du i din väska?: för mycket-.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: stretchar.
98. Vad är du tacksam för idag?: att jag fick choklad av fanny. 
99. Var hittade du den här listan?: på nåns blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: ingen behöver :D


Kommentarer
Postat av: wiktoria

sv; canon powershot sx20 :)

2011-06-08 @ 18:16:25
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/
Postat av: Hanna ♣ Foto & Me

Sv: Nja, köpte det nog för några månader sen. Men köpte ett för något år sen och sen var det slut men sen kom det igen. Så mycket möjligt att det dyker upp igen om det inte finns nu :)

2011-06-08 @ 19:02:00
URL: http://hannadreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0