gårdagen - torsdag

igår så va jag i skolan till 12, sen kl 2 åkte jag, mamma o pappa till farsta centrum för att leta grejer till balen o så men de fanns ju självklart inte där, visste de.
men vi åkte även dit för en annan anledning, kolla på canon eos 550d som jag funderade på att köpa.
vi kom in på onoff o jag pekade på kameran, innan jag ens hann göra mer så köper jag den!
omg de va helt underbart när jag stog med den där kartongen sen och gick ut från affären!

Sen åkte vi vidare till stan och gick in på en butik där de bara har skit fina fest- och balklänningar, så jag provade några klänningar o sen satte jag på mig en klänning där både mamma och personalen tyckte att den satt helt underbart på mig, personalen bah '' denhär är helt underbar på dig, du är såååå himla fin! ''
de fick bli den!
sen i samma affär så hjälpte personalen mig att hitta ett par passande skor vilket jag även hittade! och en jätte fin väska och så en sjal till klänningen, kmr bli super! 
Men klänningen va lite stor upptill så sen åkte vi till en sömmerska i tyresö och lämnade in den, för hon skulle sy in den 3 centimeter.

När jag kom hem så insåg jag att jag inte hade något minneskort till min nya kamera..
fortsättning följer...


foto: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0