Glasan och ... datorinlämning... :(

Nu är min dator inlämnad :(. saaadface. Och jag skriver nu på våran stationära dator en philips. Det går bra, jag har ju en egen annan dator här också, men den är så seg. Ajaaa. Ska kolla om denna dator har fotoshop, det kan ju vara lite roligt. Den 15 slutar skolan och det ser jag fram imot, då ska jag till vildmarkshotellet vid kolmården och ta en massa kort! :D som jag sedan kommer dela med er! HIhih. Hoppas att systemkameran hänger påå dårå.

Idag slutade vi ovanligt tidigt för de blivande 7:orna typ skulle kolla runt? Aja. Så jag och fanny åkte hem till henne och tog med choklad och saft... mums! Sen när vi hade kommit fram så var Calle och Adrian där... vilket som var planerat. Justee glömde säga att Erik hänkade med oss när vi hade kommit upp för en lång backe! Hahahaha han såg uttråkad ut vilket faktiskt han borde ha varit. Så vi badade där Calle, jag, fanny, erik och Adrian. Sen efter en halvtimme kom Hampus! De började slå till varandra med deras handukar... jobbigt värre. Men men efter en timme så drog ja, fanny och erik till busshållsplatsen och så åkte vi till centralplan. Sen gick jag hem med Joel som jag inte träffat på ååår. Så det tog lite tid att komma hem! :D men det var ju värt det. Nu har jag kollat lite på min iPad och sett vilka filmer som kommer ut snart! Skitbra app. Nu ska jag kolla vidare på era andra bloggar :D

juste det gick tydligen bra för fanny på canbarén (stavning?) så det var ju lite nice. My och jag har snackat gyumnasium och kanske blir det den linjen Sofie går i, men jag vet inte vi får se! Dagens fråga och frågor om mej ska jagh bjuda på idag, ha det bra... Vad tycker ni om att starta frågestunder?


Ni får ingen bild... för att den vill inte... där hade jag ju bilder jag har tagit med bästa Canon. Det var ju tråååkigt.

en låt kan ni få iaf..

 varsegod! gissa vad låten heter ;D.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; jag har en canon eos 1000D :D

2011-06-08 @ 17:09:38
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: ewe<33

vilken fin blogg ni har!!

2011-06-08 @ 17:10:22
URL: http://enteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0