Hemma!

har varit på landet hela helgen, okej de tar 10 minuter från mitt hem (a)

fredags - alice kom ut till landet o sov där, vi va mest me hundarna o... aa :)

lördags
- åkte tillbaka till mig, för att rida. ( skriver om ridlektionen i ett eget inlägg sen ) sen åkte jag och natta till affären med hennes pappa o köpte mat o sen åkte vi till landet o natta sov där. vi va uppe till typ halv 7 på morgonen o kollade på soluppgången vid stranden o sånt.

söndags
- natta sov över igen på landet o vi va inte uppe så länge, typ halv 3 på natten.
vi gjorde sjukt roliga saker så kan inte skriva allt! :D
men vi blev '' jagade '' av en geting som va i vårat lilla rum i typ en timme o jag försökte döda den, o nu fick vi veta att man kan dö av den! för de va en såndär as stor :o

sen skulle jag gå av bussen nu hemma, jag o natta tog bussen me hundarna o jag hade en data, en fullpackad väska, en radio o 2 tröga hundar. så jag bah vafan jag kmr inte av HHAHA, men så kom jag av men de såg helt sjukt ut typ.. xd


Sen blev vi jagade av en svan oxå.. :( xd


ganska gammal på mig o finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0