Hemma!

igår va jag ju hos lollo o vi typ.. aa satt där o snackade me hennes kusiner o lite så,, sen typ halv 2 när alla hade gått så stannade jag o lollo kvar i lokalen o dansade lite, hahah :D
sen gick vi in efter ett tag o kollade på skräckfilmen Scar! sjukt äcklig ju! dom torterar folk ! :o

Nu är jag iaf hemma o sitter o skypar med Elin, vi måste ses nån dag!
vi är ju lediga idag o typ ingen är hemma så jag ska sitta o ha värsta filmdagen idag.. haha vet ni! jag har med min HDMI-sladd kopplat datan till tvn nu så jag sitter o bloggar o skypar på tvn, o lyssnar på musik o de kmr ut på tvn, de e najs! ;D


sessan som valp förra året på gotland! :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0