hoppningen på skrållan

Fick hoppa Skrållan, och elin fotade som sagt med min kamera!
jag fick fram henne i början då hon brukar vara lite lat av sig, sen gick det bra i galoppen oxå, sen hoppade vi banan och den gick ganska bra, kände iallafall att jag verkligen har ändrat min hoppsits sen sist.
Sen körde vi omhoppningsbana med snäva svängar alltså, de gick inte lika bra, skulle behövt ett spö så jag blev lite irriterad ;)
Men är grymt nöjd med lektionen och Skrållan äger så jävla hårt

bilderna Elin tog:
















tog bara de bästa, snart kommer lite andra bilder från samma tillfälle!
tack elin för bilderna, med min nya kamera.


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Såg inte bilderna!



Men dom blev ju ändå bra :) Vad var det för inställningar? :D

2011-06-26 @ 14:03:04
URL: http://rebbizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0