mitt beslut med kamera...

min systemkamera är ju somsagt sönder..
Och min 5-års garanti har gått ut, så de kommer kosta flera tusen att laga kameran.
jag kan gå in på en affär o prova om det är laddaren det är fel på, men jag har haft min kamera länge o vill höja upp mig o vill ha en kamera med bildstabilisering i optiken nu tror jag.

Så igår var jag o natta inne på expert i centrum o jag pratade med dom, o vi pratade olika kameror.
Han föredrog Canon, men sa att även Nikon var bra med vissa saker, o de har jag också hört.
Men jag gillar faktiskt Canon mer tror jag, har inte haft Nikon men har ju provat flera stycken lite.
Har även hört att riktiga fotografer rekommenderar Canon mer ibland, de beror ju på vad man fotar också o vilken kamera man har.

Men jag har ju liksom saker till canon, fjärrutlösare, 3 objektiv o sånt.. så de är oxå smartare att köpa canon.

jag vill inte ha en kamera över 10 000, för jag är faktiskt bara hobbyfotograf nu, kanske kmr gå lite kuser sen, kanske. men jag kommer inte bli utbildad fotograf då jag inte valt sån linje för jag vill inte gå högskolegymnasium.


jag o skrållan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0