Oskarshamn... tillbaka blick!

hejhej! @ home nu :D!. Har precis kollat på lite fina moppar :P. Hihi, bild får ni senareeee. Aja.

Första dagen åkte vi ju dit till världens mysigaste ställe :D. Vi åt middag och jag läste frestad nu för 3dje gången!. Haha. Sen typ vid 11 tittade jag på tv. Jag hann sola lite också i två timmar typ, poolen var sjukt kall! Men jag lyckades ta mig i den poolen! hihi, jag är inte en badkruka ;P.

Dagen efter så vaknade jag ganska seeent. Så vi skyndade oss till frukosten och jag åt inte mycket... hatar ju frukost. Sen drog vi till en ljusfabrik (bilder kommer sen) och det var nice. När vi kom tillbaka så solade jag i försök att bli brun, jag lyckades inte... men mitt hår har blivit blondare så det är ett +. Hahah.

Sen åt vi middagen igen... och det var myspys. Som tur var så var det på tv1000 så var det twilight som rullade och den tittade jag ju på såklart ;P. Idag på hemvägen så stannade vi på outlet. Där hittade jag fiiina kläder, men jag köpte inget jag kunde ju lika gärna köpa samma sak fast billigare på lindex. Sen åkte vi och åt på MAX???!!! när började jag gilla max???? Jag gillar inte max. Usch!. Donken elr burger king, så är det bara. Sen åkte vi hem och jag vattnade blommor samt göddslade. USCH!!! men... vad gör man inte för pengar???. Jag gör iaf allt för pengar. Samlar ju just nu till en moppe ocksååå... det går fint det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0