Skolavslutning och Kolmården

Hej! Jag hade skolavslutning idag! Jag kände mig lite satsig om man jämför med min klass! Aja så vi sjöng och sen fick vi våra betyg! Sen när jag gick hem så åkte vi till Kolmården :) så vi var på Kolmården och sover idag på ett hotell! Imorrn ska jag få spabehandling! Wiho! Sen ska vi till kolmården och göra sakerna vi inte hann,när vi kom tillbaka till hotellet badade vi i deras egna spa-bad avdelning som består av en lekavdelning och en chilla galet sida så vi köpte från baren massa goda saker, snart ska vi äta middag, när jag kommer hem ska ni få bilder! Vänta er inte för mycket fotade bara med iphonen ;). Åh vad jag älskar det här hotellet det ser nästan ut som yasuragi, :D och jag älskar span! En annan sak.. De har ist för bil safari har de tagit bort det och ersätt det med en linbana som går runt hela safari med en pratröst som snackar asså det var verkligen bra! Bättre för djuren också, det var säkert för avgaserna de tog boet bilbanan men nu mår ju djuren bra iaf ;) jag kan tyvärr inte lägga in bilder från iphonen direkt på bloggen eftersom jag inte har devote.se så ni får de somsagt efter jag har kommit hem! Ha det bra sötisar och älska sommaren! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0