student - efterfest ( första bilderna med kameran )

igår efter utspringet åkte vi ju hem ett tag o sen åkte vi tillbaka kl 5.
vi tog en taxi, o sen kom vi dit o aa satt o snackade o sen slutade det med att christoffer ( som tog studenten ) dansade med en deal på att jag sjunger,, så jag gjorde de men höll fan på att garva ihjäl, hade nog druckit lite mycke... lite mycke vaddå ? :P

Sen åkte vi hem iaf typ 12 för mamma skulle jobba dagen efter,, men de va iaf jätte kul, o jag tog 200 bilder me nya kameran, ni får se lite bilder nu :)




sen fick de bli ett glas champagne ;)


maten ;) fast där fick de bli cider istället haha




sen fick vi se lite dans! tog massa kort när ahn dansa men asså,, jag visste inte om jag fick lägga ut vilket jag antagligen inte fick så... haha :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0