Tjoo

Hejhej!

Idag var det ju skola och sen så gick jag och hämtade badkläder och sen gick jag tsm med My till centralplan där träffade jag fanny och hanna! Vi gick till glasan och badade... och åt chips... tjockt elin!. Sen fick vi skjuts hem av Fannys snälla moder!. När jag kom hem drack jag saft och åt mat, chattade med Lillen och sen drog hon helt random? :O. hHAhaha. nej men. Sen chattade jag med Fanny :D och det gör jag just nu och försöker hjälpa henne med att hitta matchande kläder, hon ska ju imorrn sjunga på cabarén. Jag är så stolt av henne :). Nu ska jag ta en apelsin och äta den, vad gör man annars med apelsiner? dunno!, dekoration till julen? ^^.



Så jävla snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0