uppvisningen gick såhär..

jag sjöng hallelujah inför nästan 300 pers ( skolan ), det gick riktigt bra me sången!  är nöjd o alla får ha sina åsikter, kom fram massa folk till mig efter uppvisningen o sa liksom '' shit va bra du sjunger '' jag är imponerad '' o sånt o folk ropa på mig :)

nu vet jag hur de e att va kändis! HAHA skoja nä men de va kul iaf :) en till uppvisning ikväll för föräldrarna, är inte lika nervös som jag var för de i skolan, de e inte så nervöst att visa upp för föräldrarna, vill inte att mina föräldrar ska gråta bara :( dom brukar göra de när jag sjunger :( xd


ELIN DU SUGER PÅ ATT BLOGGA


foto: jag



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Svar om kommentaren ang canon eos 550d: Tack! :D eran med! :)

Jo jag har en Canon eos 550d, och det är bara att du frågor om något :)

2011-06-08 @ 20:55:22
URL: http://rebbizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0