Varför är himlen blå?

Det är ganska enkelt, det är för att blå har den kortaste våglängden så den kommer in snabbare än alla andra färger ;) nu vet ni det!

jag ska tydligen äta tacos idag! Imorrn ska jag med Anna till forum och köpa en skolavslutnings kläning tänkte jag men får se vad som händer med den saken ;D. ehm... nudå... vi ska mötas halv 1 och innan det ska jag och familjen kolla på en bil som papppa vill ha, han ändrar sig hela tiden -.- först ska han ha en sådan:

 En multivan från wolksvagen..

Nu vill han ha denna ist

En chevrolet med namn orlando
 
Hjälp min pappa vilken är snyggast? ;D Vet inte vad jag tycker, den första är större, men ser ut som en minibuss
den andra ser ut som en bil men den verkar också lite konstig, men vi får se, kommentera!



Kommentarer
Postat av: Anna

den nedersta tycker jag var snyggast :) puss <3

2011-06-01 @ 23:02:44
URL: http://anhejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0