ville bara påminna fanny om att BLOGGGA!!!!

hahah tönt jag är. Men iaf. Nu trafikbloggar jag lite och få se allas fina bloggar, helt otroligt fina bloggar alla har... ska snart gå in på facebook i ett tappert försök att få tag ipå lillen. MAn vet aldrig vart hon håller hus :P. Jag har lite s¨mått damp för att ljduet på den här datorn och skype är helt sär. Jag kan inte logga in på skype, iof har jag en annan dator men den är ju såå seeg. Så det tar typ 40 min att ens starta datorn. Sen efter det tar det yttligare 20 min att fixa nätet oc hyttligare 20 min att ladda ner skype på den datorn och det orkar jag verkligen inte. Asså jag har blivit värsta sockeråttan, kanske jag borde träna snart, men orka idag, mina planer idag är kolla runt lite på bloggar, facebook och sen en film jag inte hann se klart igår eller hann och hann jag somnade framför den så jag ska försöka att hålla mig vaken...

Btw jag ska ha Gustavs Keps under heeela sommarlovet, det är hans straff för att ha läst mina sms. Usch på honom. Men det gjorde inte så mycket för mig men jag gillar inte att han lovar en sak och gör en annan. Usch! Men han tycker det är okej att jag lånar hans keps, det var iof hans idé att jag skulle låna den och eftersom jag är kär i hans keps kunde jag inte låta bli att ha den! hahahaha ni vet redan hur den ser ut, men fler bilder kommer! när jag fattar hur man kopplar in allting i datorn. hehehe inte lika simpelt som min skoldator då stoppar man i en sladd så sköter datorn resten... men inte denna dator den ska ist för det bråka med mig och visa att den inte lyder order som en snäll skoldator gör. fuck.

Men det går säkert... men orka bry mig nu, hahaha hoppas ni orkade läsa allt.



Kommentarer
Postat av: namfon

sv: Tack så mycket =D

Jag använda bara en vanligt digital kamera (Kanon IXUS 130 IS) =)

2011-06-08 @ 20:37:43
URL: http://namfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0