30 frååågor

Dig:
1. Hur lång är du? Jag är... 165.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Vet ickeee!
3. Vad pluggar du ? Hahah läxor? Jag går inte i universitetet ännu ;) 
4. Har du långt hår? Njaa, klippte mig i förrgår så nja.. inte jättelångt men inte jättekort heller.. mittimellan kanske?
5. Vilken hårfärg har du? Ljusblond/vitt? :D
6. Sminkar du dig? Aa när jag har lust.
7. Har du haft sex senaste månaden? Hahah nej.  
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Blått och prickigt ;D
10. Har du kysst någon idag? Nej.
Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båååda :') 
3. Hur många syskon har du? 2 st
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Nej, men asså jag vill inte ha den dära kläningen från nelly.com jag tänkte mer på den här...  
5. Hur många ställen har du bott på? 3 st
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Hahah mina syskon och mamma antar jag :D
7. Vilken familjemedlem är snällast? .. jag?
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Ehm.. jag är inte med mina syskon men kan väl hända att vi kollade på film tsm sist.
Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? Idag :)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ehm.. My :D
3. Kompis som du har känt längst? Mysaan :D
4. Vem känner dig bäst? My antar jag :S
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nee, jag har ett eget liv och bestämmer om det själv.  
Kläder:
1. Vad har du på dig nu? En blå tunika, svarta tights, linne, keps (outfit kmr senareee)
2. Har du bytt om idag? Jaaa... från pjamas till vardagskläder sen testade jag ju kläder i affärerna också :) 
3. Favorittröja? Ehm... alla mina koftor ^^
4. Klädesplagget på andra könet? Jag tycker om deras mössor/kepsar :D och deras jeans ofc! 
5. Har du gett bort kläder någon gång? Japp till mina syskon :D
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Jaaa, och då har jag lämnat tillbaka :D 
7. Vad använder du för skor? Mina svarta converse (som inte längre är så svarta) och mina högklackade och mina foppa tofflor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0