ännu mer frågor om mig!

FAVORIT…

Färg:
Rosa, vit, svart
Plats: stallet eller hos nån
Drog: nutella
Fordon: har inte börjat me sånt än ;)
Djur: hund & häst
Affär: Gina Tricot, H&M
Serie: inget just nu
Skor: converse

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
typ hela tiden!
Gnälla: ibland :)
Skrika: om jag blir kittlad.. eller är jävligt arg xd
Sova: vem gör inte?
Drömma mardrömmar: ibland
Drömma sexdrömmar: händer xd
Försöka vara annorlunda: sometimes..
Klä dig i svart: aah men inte helsvart
Hata folk: finns folk jag verkligen hatar, men bryr mig mest inte
Lita på folk: nja, inte killar..

NÄR…

Åt du senast:
2 minuter sen typ
Läste du en bok senast: nya testamentet förra helgen, HHAHAHAHA
Var du på konsert senast: förra sommaren typ
Köpte du något senast: typ över en månad sen eftersom jag inte kmr ihåg. sparsam?! :o
Kysste du någon senast: typ ett halvår sen xd
Svor du senast: för en sekund sen, gjorde de nu för att kunna säga de,HAHAHHA
Sjöng du senast: nu :D<333
Klagade du senast: vid lunch idag
Är det sommar: när det e över 30 grader i solen typ xd

VEM…

Saknar du:
elin :D o massa kompisar o smilla :(
Rörde dig sist: mamma..
Kysste dig sist: deru ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: elin<3
Fick du sms från senast: natta tror jag (:

HAR DU…

För många vänner:
kan man inte få
Tvångstankar: jävligt mkt..
Någon annan psykisk sjukdom: inte sjukdom men har problem me maten..
Färgat håret: tonat 2 ggr
Brutit några ben: nope
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: jaoo 2 st
Gjort bort dig rejält: HAHAHHA ja
Bra självförtroende: den förbättras!
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: aa hihiih :$
Varit kär: aah!
Blivit kär i någon på nätet: asså.. inte kär men man kan faktiskt få känslor via nätet ;)
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
som en riktig brud asssååå! driver.
Fördriver du tiden: skola o kompisar
Mycket pengar har du: pappa betalar ;)
Tjänar du pengar: genom att fråga pappa (a)
Ofta diskar du: aldrig :D
Ofta städar du: Allt för sällan.. ( mitt rum )
Ofta träffar du din familj: vaddå tränar min familj?
Mycket äter du: beror på om jag e hungrig

ÄR DU..

Förstående:
väldigt
Öppensinnad: Jaoo
Arrogant: vet inte,..
Osäker: Ofta
Blyg: inte mkt längre ;D
Smart: Klart jag är.. ibland blondiiie
Sentimental: vaa?
Pratglad: aa


min kompis medryttarhäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0