Asså fanny dumma deeej :'(

Hejhej! Sry för dålig uppdatering har inte hunnit osv... haha..

Igår sprang jag vårruset som ni vet tillsammans med sötaste tjejer My, Maria, Johanna, Ebba & Sara. Det gick väl  bra ;).

Idag ska jag väl fixa lite saker åt mamma :), sparar till en moppe, bild i nästa inlägg så det är ju najs. Hihi.


Asså imorrn ska fanny till något random ställe... gotland!!! Asså och lämnar mig hemma! Så i helgen så blir det jag som bloggar :). Men asså, fatta hur mycket jag kommer att sakna henne? det kommer kännas som MILJONTAAALS år :(. Men jag klarar mig och uppdaterar meraaa det blir bäst så. Ajaaa. Men det blir väl säkert kul för henne och då blir ju jag glad, :).

Hit ska hon, lilla sötnosen:

 (tagen från google), ja här ser man ju, det är ju inte direkt storstaden :D. Men fint är det, hoppas fanny inte glömmmer kameran för om hon har med sig den lär ni få fina bilder senare ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0