Varit i NACKA FORUUUM!!!

Hejhej jag ska egentligen plugga nu, men jag tycker att jag har varit dålig på att skriva såååå... SORRY!!

Igår var ju kalle här och vi planerade typ våran sommar, vi ska åka till göteborg, gå på liseberg, ullared och myyyys. sen har vi kollat på film också :D. Hahah kalle blev orolig för mig för jag hade ydligen inte kollat på så många filmer... upprörd blev han, hahaha. Sen tvingade jag honom kolla på en... roman. Hahaha han gillade den på slutet iaf. sen laddade han hem nån film på min dator och sen så kollade vi lite på hairspray som var på när vi kom ner för Vilma hade sett den, sen somnade jag framför soffan och sen kmr jag inte ihåg nåt mer x).

Idag: Så är det morsdag så jag hade köpt lite saker till min mamma :). Sen iaf skulle vi åka och äta lunch i forum.. men hon hade med sig mej så ja... kom inte ut från forum utan kläder haha. :D köpte ett par högklackade vet ju inte vart mina har tagit vägen ^^. Ajaaa. I forum var det en massa uppträdanden! Det var väl cooolt. inte för vi kollade men det var coolt säger vi. för det var det säkert. Hihihiih. Jag har typ läst klart fysik också så det är najs. Svårt är det. Men nu ska ni få bilderna på kläderna och skorna jag köpte ;D

Snygg början, hahahaha skoja.

den ser helt... kaoz ut på bilden, men fin ääär den.

den hääär e så snyyygg!!! D.Ö.D.

Hhah köpte den på barnavdelningen men fatta vilken liten gullig strandklänning typ? :D

extra babian, sjukt otroligt, mega, bajs, skiiiit snygggaa!!!! Och de är mina,

I iii like it! <3

Nu ska jag läsa sämst bok (fysik) igen och sen efter maten ska mamma förhöra mig... inte för att jag behöver förhöras jo utan hon tror jag lär mig mer på det? :O Otroligt idiotiskt. Är det inte bara bättre att jag fortsätter läsa mer och vinner tid? När jag ändå blir förhörd på provet? ^^. Hahah kul.

Och nej fanny jag dissar inte dig! Mitt batteri tog slut och jag hittade inte laddaren :(, har alltid mina anledningar ;P.

Justteee, fanny borde komma hem nu? :D Gud vad jag har saknat människan!!!!

hahaha nej men nu ska jag fortsätta plugga som jag nu sagt att jag ska göra i .... 45 min! Det här går ju framåt Elin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0