fanny svarar på frågor!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glaaad
Favoritgodis: choklad!
Är det nåt du absolut inte äter: det jag inte tycker om (a)
Kläder just nu: svarta jeans, vitt linne o mörkgrå tjocktröja
Musik just nu: ingen, skypar me elin
Vad sa du senast: gör så
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vaa?
Sommarplaner: kompisar, ridläger, grönan o allt de bara gååår!
Fisk eller badkruka: Fisk egetnligen, men är rädd för att jag är på väg mot badkruka (xd)
Saft eller alkohol: saft.. xd
Hur många kuddar sover du med: 3, de andra e borta :(
Favoritväder: sol o heeett
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: data med internet, tält och kniv :D
Spelar du nåt instrument: ibland piano o gitarr
Morgon- eller nattmänniska: natt ofc :o
Sparare eller slösare: slösare (a) men försöker spara
Bästa film: paranormal? nejeeee usch läskig
Tror på liv på andra planeter: vettefan assååå
Kommer du ihåg din första kärlek: hahaha aah!
Älskar du henne/honom fortfarande: nejje xd
Har du några homosexuella vänner: inte va jag vet ;)
Tror du på mirakel: typ inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart ;)
Ser du dig själv som tolerant mot andra: öh, vet inte?
Ser du på kärleken som ett misstag: sometimes..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 elr 2
Bio eller promenad: promenad e såå mysigt, men de e olika, bio kan oxå va mysigt ;)
Är du kittlig: HAHHA, ja, fått vänner genom de.. :D
Snarkar du? näh
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? ORMAR
Äckligaste insekten: är... geting en insekt?
Största svaghet: beslutsångest
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, sen mina talanger ;) haha nä men..
Bästa bok? tusen gånger starkare (?) 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna flyga :D
Vad vill du jobba som? fotograf elr djursjukvårdare
Chips, morötter eller godis? Godis <333333
Pizza eller hamburgare? dooonken, fast ne nu blev jag osäker..
Skriver du dagbok? bloggar ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? isåfall naveln men inte va jag vet.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt.. fast ska nog städa snart
Gungar du på stolen? inte just nu
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nee
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? ah fan, de äger ju
Anser du att du är stark? ganska, akta er ;)
Brukar du sola? Jaoo!
Vad gör du om du får hicka? håller andan så jag dööör, haha
Röker du? nej, duktig cheyy :)
Snusar du? nej förfan
Använder du knark? neeej
Kaffe, te eller inget? oboy :D
Har du en besatthet? aa.. xd


foto: jag ( fanny Östlund )
kamera: canon eos 350d ( min ) 
på gotland 2010


Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

superfin blogg! :)

och bilden.. vad säger man?

så otroligt fin!



kram!

2011-05-24 @ 07:30:21
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/
Postat av: Maria

Härlig bild! Eran blogg är jättebra! Intressant o läsa. Kolla in min? :) http://mriiias.blogg.se

2011-05-24 @ 08:58:38
URL: http://mriiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0