Frågor about me

1. Vem är du? En tjej :D
2. Ålder: ett år yngre än fanny.
3. Personlighet: Glad? Snäll? Rolig? haha kanske.
4. E-post: [email protected] (det är våran hotmail)
5. Stjärntecken: Det vet jag inte............
6. Jag kommer från: Sverige
7. Jag bor: I Sverige?
8. Mentalitet: ???
9. Civilstatus: Singel
10. Spel? Fattar inte :s mitt favo spel är väl... sims 3?
11. Mac eller PC? Pc jag hatar macs tangentbord.  
12. 1024*768 eller 800*600? Den sista :)
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer... vet ju inte vad det andra är..
14. Din bästa egenskap: Att jag är förstående och inte lika ego som vissa andra.. (hoppas jag)
15. Din sämsta egenskap: Att jag har olika humör hela tiden.
16. Husdjur: Har inget :( Men jag har haft 1 hamster, 1 kanin och en undulat och så vårdar jag en hund lite då och då.
17. Familj: Bestående av Mammi, pappi och mina 2 syskon
18. Kroppsdel du har mest nytta av? mina fötter, jag går ju...
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Vet nt.
20. Jag sover: Alltid :D
21. Djur jag är lik: HAHahah en gris.  
22. Tror du på något? Naee saker som är sanna tror jag på...elr va? 
23. Frisyr: Jag är blondieee och lugg.
24. Hårfärg: Ljusblond.
25. Ögonfärg: Grön, Blå, gula typ? :S 
26. Längd: 165 cm 
27. Vikt: 54 kg
28. Skostorlek: 38- 39
29. Gillar: Glass
30. Ogillar: lögner 
31. Favoritmat:
Tacos :)
32. Favoritglass: ALLA chokladglassar och det måste vara ben och jerry :D
33. Favoritdessert: Banana split 
34. Favoritpizza: Calzone typ..  
35. Favoritdryck: Cola och fanta.
36. Gillar du godis? Såklart :D
37. Isåfall vilken sort?  Sura och CHOKLAD 
38. Min favoritdrink(ar): Venneee
39. Min favoritfilm: När lammen tystnar.
40. Min favoritdag: 24/12 :D
41. Mitt favoritklädesplagg: Mina koftooor, love love love... 
42. Min favoritbok: Frestad.
43. Min favoritmusik: allt utom klassiskt.  
44. Min favoritlukt: David Beckham killfdoft.
45. Min favoritblomma/planta? Röda rosor.
46. Öl eller vin? vet inte.
47. Liknar du en kändis? Det kanske jag gör. 
48. Senast köpta skiva:  köper inga skivor när spotify finns men den senaste var rix fm 2007
49. Senast film på bio: Pirates of carribbien
50. Bästa låten i världen: Tattoo 
51. Senast lästa bok: Frestad
52. Favoritförfattare: P.C. Cast och Kristen Cast. 
53. Skriver du dagbok? Neeej.
54. Bästa årstiden:  Summer!
55. Älsklingsfärg: Sepiaaa 
56. Skulle aldrig ta på dig:  whuuut?
57. Vad ville du bli när du var liten? Austronaut.
58. Blev du det? Hahah nee
59. Brinner för: Rättvisa
61. Katt eller hund? voff.
62. Har du nån nojja? Nee
63. Fobier? Spindlar, ormar, getingar. 
64. Deppig eller glad? Glaaad.  
65. Politiskt insatt? Njaa sådäe. 
66. Värdesätter du ärlighet? Nee 
67. Brukar du dra vita lögner? Har väl hänt.
68. Är det ok med vita lögner? Njaa, beror på.
69. Känner du en mytoman?  ???
70. Har du pojkvän/flickvän? Stort jävla nej.  
71. Är du kär? Nej.  
72. Hur tidigt stiger du upp? 7.00 :D
73. Är det bra eller dåligt? Det är väl bra, men tidigt -.-  
74. Vem/vilka vet mest om dig? Vet inte... Adrian.
75. Gillar du att slåss? Nee haha
76. Vad har du på dig just nu?  Ful t-shirt tillsammans med fulabyxor, hahaha komboooo!!
77. Vad ska du göra ikväll?  Sova och läsa bok.
78. När var du senast riktigt full? Har aldrig varit.  
79. Är du seriös? Varför skulle jag inte?
80. Hur många väskor äger du? Hahha fööör många. 
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2 st.
82. Hur många biologiska syskon har du?  2 st
83. Isåfall, vad heter de?  Vilma och Agnes
84. Hur många timmar sover du per natt? beror på när jag går och lägger mig och vaknar.
85. Vem är snyggast i världen? -  
86. Vad är du allergisk mot? O´boy :( 
87. Ska du duscha idag?  tror så.
88. Vad är det för veckodag? tiiisdag
89. Vad är det för datum idag? 24/5
90. Vad gör du nästa år?  Vad jag har lust med.
91. Är du likgiltig? Kanske.  
92. Hårdrock eller synth? Hahah bådaaa.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Staden.  
94. Har du utländska föräldrar? Nee
95. Gillar du att laga mat? Sådär.  
96. Märkeskläder eller secondhand? Om det är mina pengar = second hand mammas elr pappas = märke.  
97. Hur många par skor har du? Orka räkna x)
98. Är du sexuellt frustrerad? haha neeej.
99. Vem är snällast just nu? Fanny Östlund.
100. Var har du ont? Ingenstans?:D

fiiin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0