Frågor! :D

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Jag är väl nöjd med mitt namn det finns säkert snyggare namn än Elin, jag vet många snyggare namn men jag tycker mitt namn är okej, inget jag skulle ändra i första hand ;)
2. Saknar du något i ditt liv?
Ja saknar en pojkvän, men jag vet inte jag kanske gillar mitt singel liv bättre? :)
3. Sommar eller vinter?
Sommarn, man kan ta fina bilder och sola och bli brun och bada.
4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?
Hans personlighet och utseénde.. 
5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Julklapp... vet inte men födelsedags present skulle nog vara min iphone 4.
6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
nejee
7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
I Sverige eller USA.  
8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja massor..........
9. Hur många barn vill du ha?
Vet inte.. inga just nu xD
10. Har du återkommande drömmar?
Ja det har jag... konstigt nog... men det är väl vanliga dagdrömmar typ :D
11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Ehm tacos man skulle liksom kunna välja om man vill bara.
12. Märkeskläder eller inte?
Olika när jag handlar blir det ju inte märkes kläder.. snål som jag är
13. Vart ska du/ni fira jul?
Vet inte det är ju inte jul så...
14. Har du ett nyårslöfte?
Nej, jag hade att få en kille, det fick jag också men... det hände något.
15. Vad har du för planer för dagen?
Ingen aning :S.

Puss ja.. 15 frågor får räcka:D



Hahah fin... inte :D

Snart ska jag ha slöjd... jag är ju inte som alla andra tjejer... HATA SLÖJD!!!!!

hahahaah ha det bra ;)

Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

riktigt söt header :D

2011-05-24 @ 14:41:01
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0