frågor igen!

Stänger du av mobilen när du sover? nejj, men har inte ljudet på
Biter du på naglarna? försöker att inte.. men de händer -.-
Har du kysst en polis? HAHHAHA nej
Har du någonting att dölja? ja..
Kan du baka bröd? recept. nu ? (a)
Vet du hur man frostar av en frys? öh, de e väl bara o ta ut skiten
UTSEÉNDE
Hårfärg: egentligen blond, nu brunett så heeett
Ögonfärg: blåa :)
Längd: 1.57......
Skostorlek: 37-38
Ålder: 15'
VEM
Vem är i rummet med dig? mina marsvin o hundar ... ^^
Vem fick du senast sms av? Chrille
Vem tänker du på nu? dig :)
Pratade du senast i telefon med? Elin!
Vems hus var du senast i? mitt
Vem önskar du var med dig nu? .. :/
Vem i din skola går dig mest på nerverna? typ alla -.-
VAR
Var är din telefon? mobil? bredvid mig :*
Var är din mamma? vet inte, på rummet typ
Var sover du? i mitt rum
Var handlar du mest? H&M typ
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? H&M
Vart åkte du senast bil? skolan
Var i ditt hus är du? köket
VAD
Vad åt du senast? mellanmål
Vad drack du senast? nån äppelsak xd
Vad är det för färg på dina byxor? gråååa
Vad är den närmaste saken som är blå?min tröja 
Vad har du på fötterna? strumpoooor :)
Vad är din favorit färg? rosa juuuh :D
Vilken film såg du senast? paranormal activity 2 ;)
Vad hör du just nu? min diskmaskin och musik, party rock anthem
KOMPISAR:
En kompis du saknar: Elin! <3
En kompis du älskar riktigt mycket: Natta<3
Din bästa kompis: Natta<3
En kompis du glidit ifrån: flera st :/
En kompis du kommit nära: flera faktiskt..


edison 2011
foto: jag ( fanny Östlund )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0