Frissan :)

Beslutångest!!! Hjälp mig? Jag är hos frissan men har ingen aning om hur jag ska klippa :O :p ska iaf senare färga håret lite ljusare ;) men ska jag ha kort eller långt hår?? Hjälp mig!! Vet inte hur det kommer att se ut :/ långt eller kort det är frågan... Gud vad jag tjatar ni kanske inte bryr er så mycket, men vet ni? Det gör jag mitt hår är det ända snygga på mig, utan mitt hår är jag inte jag. Blää på mig, borde tänkt på det lite tidigare... Bloggar just nu med min telefon så det kanske inte blir sådär jättelångt Som Fanny vill ^^ men jag försöker klicka rätt på knapparna vettu ;) ska kolla på lite kläder medans Vilma klipper sig undra om hon bara klipper topparna om inte kan ju hon ge lite inspiration ? Men skulle med stor glädje ta emot era ide'er. Nu ska jag kolla lite på shampoon varför inte beverly hills? Jag är ju ändå värsta klädesfanet.. Jag gillar kläderna men filmen har jag inte ens sätt!! :D men aja man kanske borde se den nåndag ikväll blir det spa behandling på mig själv haha nej men jag ska fixa naglarna och fixa håret så en liten fixa till sig dag! Wiho ! Ikväll kommer lite mer funtar på att göra en hiss och diss eller vad jag vill ha för kläder, intressant, så ska jag lägga upp ett youtube klipp och skaffa videofy me konto till mig och Fanny ;) man tjänar typ pengar på det! Och det behöver jag!! :D fortsätt kommentera som ni gör ;) fråga på vi svarar på allt, iallafall jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0