Hemma från skolan!

idag vare ganska chill i skolan, kabaréträning på förmiddagen o sen kolla vi på en film, sen gjorde jag mitt so prov o blev godkänd så nu är jag klar med allt skit! jiiiiho fan va skönt!

drog till centrum för att kolla upp min systemkamera, de på expert kunde inte göra nåt, han kunde prova sätta i mitt batteri i en annan systemkamera där men såklart passade de inte i nån,, fel modell..
Sen sa han att han kunde prova låna mitt batteri en timme för att se om de va laddaren de va fel på, men såklart så hade dom inga laddare kvar.. -.-
Och om jag ska lämna in den kmr de säkert kosta flera tusen o då kanske jag köper en ny canon system istället, ska snacka lite med pappa ;)


Bild från i höstas, min hund som nosar på svampen, haha de roliga va att egentligen skulle jag bara fota svampen, men då kom min hund och jag fångade ju verkligen ögonblicket?!
Foto - jag ( Fanny Östlund )
Kamera - Canon eos 350d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0