Klassresan - fortsättning

Söndagen regnade det :( vi åkte till lummelunda grottorna kl 10 på morgonen, vi åkte en specialbuss.. juste på fredagen så hade vi en jätte rolig busschaufför som satte på as hög musik på bussen o sjöng me,hahah han bah: KOM IGEN NU KILLAR, STÄLL ER UPP O DANSAAAA.
vi bah aa.... :D xd

Det va iaf bra i grottorna, fick veta en hel del, sen gick vi in i närheten o kollade på en film som handlade om 3 st 14-åriga killar som hade typ hittat grottan, aa.. :) xd

Sen på eftermiddagen var jag o jenny i sommarlandet igen o buuusade :D
på kvällen så grillade vi o hade aktiviteter, men jag var inte med utan fotade (y)

juste på lördagen o söndagen på sommarlandet så körde jag gocart! ( men okeeey?! vet inte hur de stavaaas ) vi körde bara 3 ggr för de va så mkt kö.. men kom ju först 2 av 3 ggr ;) hahahah de va grymt najs iaf!

Sen på måndagen så var jag o jenny bara utanför våra hus o solade o alla andra va typ i visby men vi 2 ( och killarna )  stannade för de va mer nödvändigt.. :)
sen åkte vi hem på eftermiddagen,gick bra på båten denhär gången men tog tablett ändå ifall att.
kom hem till mitt heeeeem kl 9, vi kollade lite på bilderna jag tog men inte alla för jag va så trött så gick o la mig o somnade på 1 sekund.


jag o min älskade kamera för några månader sen :)

jag tog med mig digitalkameran, systemkameran är fortfarande sönder, men bilder kmr sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0