Klassresan - Gotland

Åkte gotlandsbåten till gotland i fredags med klassen, resan gick okey men det gungade som fan så fick ta tablett.. sen blev de bra. Kom fram till kneippbyn där vi skulle bo, de va najs för de finns äventyrssak där, ni vet :)

På fredagen gjorde vi inte så mkt, vi åt middag på restaurangen där som vi gjorde varje dag 3 ggr om dagen ( frukost, lunch o middag ) o de va schyst mat där faktiskt.

På lördagen åkte vi till visby och kollade o hade en guide med oss som visade oss runt innanför och utanför ringmuren, har ju varit där många ggr så jag hittade ju ;)
Sen fick vi gå runt o kolla lite själva i liksom stan där, dom hade lite små butiker o jag o mamma brukar alltid gå där o äta på restauranger o kolla i affärerna, sååå mysigt!
Jag o Jenny kollade i lite affärer o vi köpte ett par varsina röda mjukisbyxor som det står Gotland på.

Jag har typ aldrig, förutom fotbollsbyxor, sett nån med röda mjukisbyxor, så de e ju bra att va lite.. annorlunda ;D Udda, eller.. unik ;)

eftermiddagen var jag o Jenny i sommarlandet där de e massa saker, typ mini gröna lund eller nåt ;)

Fortsättning följer... ;D


min bebi sessan förra året
foto: jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0