många frågor, svarade av fannyyyy!

1. vad heter du? Fanny Östlund
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? kanske linnea eller johanna eller liknande vanliga namn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? de va bara fanny de fastnade för tror jag
4. vilket stjärntecken är du? våg
5. vilken årgång är du? 95a
6. vart bor du? sthlm
7. bott utomlands? yes, österrike
8. flyttat antal gånger? 3 ggr om jag räknade rätt
9. vart skulle du vilja bo? på landet på en gård, annars i en stor villa där man har nära till allt
10. vilken skolklass? går ut 9an om en månad
11. vad vill du bli när du blir äldre? djursjukvårdare elr fotograf, artist xd

UTSEENDE
1. hur lång är du? typ 1.57 (a)
2. hur mycket väger du? 46 kg typ
3. hårfärg och frisyr? egentligen blond men färgat mörkbrunt, rakt o börjar bli ganska långt!
4. ögonfärg? blå :)
5. mest nöjd med? mina ben o armar (?)
6. minst nöjd med? min ansiktsform..
7. skostorlek? 38
8. glasögon? nej :)
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen xd

FAVORITER
1. filmer? kmr inte på nån.. vi säger i rymden finns inga känslor ^^
2. låtar? NRJ
3. årstider? sommaren till 100 !
4. mat/dryck? mat är typ.. pizza (a) hahahaha, dryck typ.. cola men min hals blir cp!
5. djur? hund o häst!
6. färg? rosa (a)
7. parfym? min ;)
8. tv-program? ponnyakuten o solsidan ( de båda är slut, jag vet )
9. ämne i skolan? musik lätt!
10. sysselsättning? foto, hund & häst, kompisar o datan
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? en svart vårjacka bara
2. vad använder du just nu för skor? converse (y)
3. favoritfärg på kläder? svart, vitt & mörkblått tror ja
4. favoritmaterial på kläder? de varierar beroende på klädsel
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? sommarkläder, finns massor jag vill ha på ellos
6. favoritaffärer? gina, H&M har oxå snyggt ibland,, räknas ellos o bubbleroom?
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? hahhaha shit jag köper typ aldrig kläder längre! :o men när jag köper så för typ.. tusen eller två per gång kanske
8. favoritmärke? jag brukar faktiskt inte köpa märkeskläder, bara adidas :o
9. vad har du för byxstorlek? vet inte (a) xd
10. vad har du för tröjstorlek? ööh.. 34 elr 36
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? ljusrosa.. -.-
3. vilka färger går rummet i i övrigt? men orkar inte svara, de e olika
4. favoritmöbel i rummet och varför? min garderob o min tv hylla
5. vad vill du ändra där inne? byta fönster, byta belysning o färg på väggen..
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? radhus
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover o sitter vid datan
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen :D mina kompisar dåå
10. favoritpryl i rummet? har jag redan svarat på ju
BLANDAT
1. vad heter din morfar? han lever inte
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, nyklar
b) skolväska just nu? brukar inte använda, senast idag me min systemkamera
c) handväska eller liknande just nu? skolväska räknade jag som handväska..
3. vad är du beroende av? vänner, choklad, data, mobil xd
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? olika
6. vad tror du på? förslag?
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen (?)
8. vad köpte du senast? nu har jag suttit o funderat på de länge, vet inte..
9. har du nåt husdjur? fiskar, 2 marsvin o 2 hundar
10. vad bor du i? radhus

GREJER
plånbok: svart med silvergrej
tandborste: rosa :D
smycken: har massa (?)
solglasögon: några från H&M 
nagellack: inget just nu? annars olikaaaa


gotland 2010
foto - jag ( fanny östlund )
kamera - canon eos 350d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0