Mina hundar

Tänkte skriva ett inlägg om mina hundar nu, jag har tidigare haft 3 andra hundar som jag kanske skriver om senare! Nu ska jag skriva om de 2 nulevande vi har!


Namn - Sangold ärtar citron sufflé
smeknamn - Sessan ( döpt av oss )
Född - April 2010
Användning - utställning, spår, senare agility med mig
Färg - nästintill vit
Ägare - Jag, Fanny Östlund, står som ägare i pappret
Kom till oss - vid 8 veckors ålder, 2010
Priser - inga speciella än då hon är ung
Ras - Golden retriever
Personlighet - något känslig, busig o leker alltid med hundar, springer som en gaaalning..
Framtid - kan bli en riktigt fin utställningshund


foto - jag ( fanny östlund )
kamera - canon eos 350d

Namn - Combine Miss Moneypenny
smeknamn - Salza ( döpt av oss )
Född - 20 januari 2008
Användning - utställning, spår, freestyle o agility medmig
Färg - sandfärgad
Ägare - Jag, Fanny Östlund, men mamma står som ägare i pappret
Kom till oss - vid 8 veckors ålder, 2008
Priser - rosetter i utställning, inte hunnit så mycket mer.
Ras - Golden retriever
Personlighet - något känslig, älskar att busa med människor o inte så mkt med hundar, riktigt charmig och fartfylld o kan komma långt i exempelvis agility o mkt duktig i freestyle
Framtid - kan bli en riktigt bra agilityhund med tanke på hennes smidighet o lättlärdhet


Foto - jag  ( Fanny Östlund )
Kamera - canon eos 350d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0