Plugglektion

Vi ska snart ha "plugglektion" asså man pluggar typ till proven :). Så jag ska plugga till fysikprovet som kan ta sig nånstans, haha. Vet inte rikitigt vad jag ska skriva kollade lite bilder på hundblick där jag och fanny praoade och det var ett najs ställe :). Jag tänker på en massa saker just nu haha, intressant, 1 sak är att jag och fanny måste träffas oftare, vad jag ska ha för avslutningskläder osv...

Kan inte ni typ hjälpa mig?

Såhär gör ni: Ni länkar i kommentaren till den outfiten jag ska ha :) och sen röstar jag fram en vinnare som vinner länkar på våran blogg! :). Skriv namn och blogg också så att jag vet vart och till vem jag ska länka ;)

Fortsätt kommentera det gillar vi ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0