sista inlägget, vi hörs på måndag!

imorrn drar jag somsagt till gotlandklassresa, vi ska vara vid skolan runt halv 9.
sen går båten från nynäshamn runt 11, har varit på gotland måånga ggr o älskar de! :)
som elin skrev, det blir kameran med. men min system är sönder så det blir cp digitalkamera.. usch :(
men dom e små o smidiga så de blir nog bättre på sätt o vis ;)
har packat klart snart, ska fixa de sista nu eller imorrn bitti, ska sova snart så jag är pigg imorrn.
jag kmr inte kunna skriva där, har bara mobilen, ingen data med mig..
men elin kanske slänger in nåt inlägg från mig, sen kmr jag skriva igen på måndag kväll när jag är tillbaka :) ( nu på måndag kmr jag, e borta över helgen )

aja ha de bra, hejdå alla! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0