Sista sprutan.

Hejhej idag åkte jag med världens bästa förstående fanny lidman till staden, där vi kollade runt en massa och fanny köpte en snygg tröjis :D

Idag tog jag dessutom den sista gardacil sprutan, aj den gör ont och nu har jag ont i armen. Ikväll ska jag titta tillsammans med mamma på remember me, en film jag lånade av Mia förut :). Så den ska vi se på! Sen har jag inga planer, ska försöka kolla på filmen ikväll klockan 21.00 så den inte slutar för sent ^^, för då hinner jag ju inte sätta på en till film? Jag är filmberoende... helt klart. Har inte kollat på "när lammet tystnar" på en vecka, kanske kollar jag på den efter? Vi får seee. Just nu chattar jag lite med folk och så vidare. :).

hhihi

Bild på min söta fanny lidman!.

Hahah min gamla blogg, glöm den adressen ;D.


Ha det bra puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0