tjeeenare ( första inlägget av fanny )

shashaaa, fanny hära, nu ska jag berätta lite om mig själv dårå ;)

Heter Fanny Östlund, är 15 år, 95a och bor i Stockholm. Är hundägare vilket jag varit hela mitt liv, har 2 golden retrievers. Rider 1 gång i veckan, gjort i några år. har en sköthäst som heter Lady dårå :)<3
På fritiden är jag med kompisar, skolan ( går sista året i grundskolan ) sen ska jag troligtvis plugga vidare på liljeholmen djursjukvård eller hund.
Är fotogalen o äger en systemkamera, canon eos 350d, my löööve, men den e sönder just nu :(
Så va beredda på mkt bilder!
Sen äre så att jag sjunger mkt, men artist ska jag inte bli, haha.. men spelar in musik och sånt.
är egentligen blond men just nu brunett..
Jag lärde känna elin ( som jag bloggar med här nu ) på ett hunddagis där vi praktiserade, o sen har vi bara byggt upp våran bekantskap :P

jaoo de va lite om mejj, snart skriver eliiin! ;)

de e jag som är längst ner på våran header på bilderna, så nu vet ni de oxå.




Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Det är mina bilder helt och hållet.

Jag har själv fotograferat, och redigerat det lilla som behövdes (alltså bara göra bilden svart & vit)^^

2011-05-23 @ 21:51:35
URL: http://planetarygo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0